jet

Bild: Isabell i mitten på Jetblack i London när vi var där på höstlovet. 
Idag åkte jag till Malmö för en fika sen hem i snöstormen. Men stormen är väldigt fin, ett stort snötäcke över hela Hofterup. Hoppade av vid en busshållplats som ligger längre bort än min vanliga, och istället för att frysa när jag hoppade av njöt jag av utsikten framför mina fötter. Men nog om mig... Nu ska jag berätta lite om ISABELL. Hon är en jävla härlig tjej. Vi går varandra på nerverna säkert tio gånger om dagen men vi gör de utav kärlek. Så detta inlägget är till dig. 

Kommentarer
Postat av: fffffff

kolla jag försöker igen http://feliciawennstrom.blogspot.com/

2009-12-17 @ 00:22:46
URL: http://feliciawennstrom.blogspot.com/
Postat av: emmss

fika i malmö gillar vi, BIG TIME. uppdatering behövs snart..

2009-12-20 @ 22:42:19
Postat av: Julia

Hej, kom in på din blogg av en slump faktiskt och tänkte kolla med lite fakta om Jet. Åldersgränser och så, är det endast en members club eller kan alla komma in? Tack på förhand Julia

2010-01-31 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0